در سومین روز آذر قیمت‌ها در بازار بالا رفت و دلار در بازار تهران هم ۱۲,۱۵۰ (دوازده هزار و یکصد و پنجاه ) تومان معامله شد.
کد خبر: ۷۹۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 24 November 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز در سومین روز از آخرین ماه پاییز شاهد افزایش نسبی قیمت ها بودند.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز سوم آذر 98

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۴۲۰,۹۰۰ (چهارصد و بیست هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۵۴ درصدی به ۴۲۳,۲۰۰ (چهارصد و بیست و سه هزار و دویست ) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار

هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۵۶۴,۲۰۰ (پانصد و شصت و چهار هزار و دویست ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۳ درصدی داشته است.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ مثقال طلا

هر مثقال طلا امروز با افزایش ۰.۴۳ درصدی، از ۱,۸۲۵,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و بیست و پنج هزار) تومان به ۱,۸۳۳,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و سی و سه هزار) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ دلار در صرافی

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۱,۷۹۶ (یازده هزار و هفتصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۸۹ درصدی به ۱۱,۹۰۳ (یازده هزار و نهصد و سه ) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ دلار در بازار تهران

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۲,۱۵۰ (دوازده هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو

یورو، امروز به ۱۳,۱۱۱ (سیزده هزار و یکصد و یازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸۹ درصدی داشته است.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۲.۰۷ درصدی، از ۱۵,۳۳۶ (پانزده هزار و سیصد و سی و شش ) تومان به ۱۵,۶۶۱ (پانزده هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ سایر ارزها

در بازار امروز درام ارمنستان ۲۵ (بیست و پنج ) تومان، درهم امارات ۳,۳۴۸ (سه هزار و سیصد و چهل و هشت) تومان، لاری گرجستان ۴,۱۰۱ (چهار هزار و یکصد و یک ) تومان، لیر ترکیه ۲,۱۳۷ (دو هزار و یکصد و سی و هفت) تومان، دلار کانادا ۹,۱۹۴ (نه هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان، دلار استرالیا ۸,۲۸۶ (هشت هزار و دویست و هشتاد و شش ) تومان، فرانک سوئیس ۱۲,۴۶۳ (دوازده هزار و چهارصد و شصت و سه ) تومان، منات آذربایجان ۶,۷۹۶ (شش هزار و هفتصد و نود و شش ) تومان، روبل روسیه ۱۹۳ (یکصد و نود و سه ) تومان، بات تایلند ۴۰۹ (چهارصد و نه ) تومان و رینگیت مالزی ۲,۹۴۳ (دو هزار و نهصد و چهل و سه ) تومان نرخ گذاری شدند.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

امروز سکه بهار آزادی خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۱۰۹,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۹۶ درصدی به ۴,۱۴۹,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و چهل و نه هزار) تومان رسید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۱۹۰,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نود هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

سکه امامی، امروز به ۴,۱۹۴,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نود و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۷ درصدی داشته است.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۰۳| بازار صعودی شد

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۳۱ درصدی، از ۲,۱۸۸,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار) تومان به ۲,۱۹۵,۰۰۰ (دو میلیون و یکصد و نود و پنج هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۳۸۶,۰۰۰ (یک میلیون و سیصد و هشتاد و شش هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۰.۱۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸۵۲,۰۰۰ (هشتصد و پنجاه و دو هزار) تومان معامله شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار